Bary i restaurace jsou zavřené. Udělejte si privátní degustaci u vás doma a staňte se na chvíli someliérem.

Jak na to? Vše jsme pro Vás do detailu připravili.

V pátek 30.10. zažijete unikátní – online degustaci – z pohodlí domova. Vezmeme Vás virtuálně do regionů Bordeaux a Champagne a Vy tak budete mít jedinečnou možnost poznat osobně vinaře z Francie a nakouknout do jejich „kuchyně“. Degustací nás provedou odborníci na slovo vzatí.

O etiketě promluví přední odborník v Česku, pan Ladislav Špaček. Ochutnáte pravé champagne, které představí mladá vinařka Sophie Milesi a dvě vína z Bordeaux odprezentuje charismatický vinař Thomas le Grix. Degustací Vás provede 1.česká Madame Cognac & Champagne, Tereza Franc a krásu výroby českého foukaného skla odhalí Otakar Žoudlík, přední český sommelier.

Degustační sada obsahuje tři plnohodnotná vína (1 x champagne, 1x bílé Bordeaux, 1 x červené Bordeaux) a prémiovou skleničku české ruční výroby Květná 1794.

Udělejte si romantický večer ve dvou nebo pozvěte blízké přátele či rodinu. Stačí si jen objednat degustační sadu a vše ostatní pro Vás zajistíme my. Až před dveře doručíme degustační sadu včetně návodu na připojení do virtuální místnosti, degustačního listu a instrukcí pro správný servis vína i doporučení k párování.

Nebojte, nic nevyhodíte. Dobře uzavřená vína Vám vydrží i další 2-3 dny.

Nevyhovuje Vám termín? Můžete si degustaci pustit ze záznamu až podle Vašich časových možností.

Pojďme si shrnout výhody online degustace:

  • Je to neotřelý zážitek.
  • Užijete si akci z pohodlí domova, mohou se k vám připojit další členové rodiny nebo pozvete blízké přátele.
  • Je to 100% viru vzdorné.
  • Vybraná sada je vhodná pro 1 – 6 osob. Při 6 lidech vychází degustace na 330Kč/osobu.
  • Sada obsahuje tři plnohodnotné lahve o objemu 0,75l a prémiovou skleničku od skláren Květná 1794.

K připojení Vám stačí jen dobrý internet a mobil nebo počítač. Doporučujeme případně napojení na televizi, abyste měli pohodlí.

Neváhejte a už dnes si objednejte svůj degustační set. Online degustace je trend.

Drink Mag